Adio, mă fac călugăriță (maică, soră)🙏

Nici nu știu cum să încep, mă simt ca un vierme, după ce ți-am spus că sunt aici pentru tine în orice moment, ca să te ajut să te dezvolți pe plan personal și profesional, să crești spiritual și să devii stabil emoțional, uite că am acum vin să îți aduc la cunoștință că mă fac soră de clauzură. Maică, călugăriță de clauzură.🙏

Da. Am încercat din răsputeri să fac față acestei lumi haine, dar... sincer, prefer să stau aici, închisă într-o chilie, departe de lume. În sihăstrie. 
Suntem doar 3 surori aici și acest post (postare, articol) a fost scris mai demult și programat să se trimită astăzi. 
Unde sunt acum, Italia, într-o pădurice, departe de lume, nu avem internet și nu voi mai putea dialoga cu tine în niciun fel. 
Toate postările mele au fost programate anul trecut, inclusiv acele de pe YouTube. 

Adio, drag suporter, cititor fidel și infidel, adio prieten și dușman de moarte. Adio lume. 
Aici, în lumea asta în război permanent, refuz să mai trăiesc. Oricum nu m-am simțit niciodată acasă, nicăieri, în afară de aici... 
Este raiul pe pământ. 
Nu avem decât câteva cărți și o mică capelă făcută din lut. Baia ne lipsește. O voi construi eu cu mânuțele mele la vară. Din chirpici. 
Am foarte multă experiență cu asta. 

Gata, nu te mai rețin acum. 
Adio. 

A fost o adevărată onoare și un absolut privilegiu să am atenția ta, chiar și numai pentru o secundă, poate doar ca să mă insulți. 

Te iert dacă ai făcut asta și sper ca și tu să ierți pe alții care ți-au greșit.

Dumnezeu să te aibă în pază în toate zilele vieții tale. 🙏 🙏 🙏

Cu umilință,  
Sora Maria-Cristina Benedictina  

sora maica calugarita sticla colorata

PS Cărțile mele vor rămâne la vânzare, deoarece, oricât de mult mi-aș dori, nu pot trăi cu aer și rugăciuni. Poate pe lumea cealaltă. 🙏

Sper să nu ajung să mănânc șoareci, dar, dacă așa vrea Dumnezeu, așa voi face. 🙏🙏🙏

⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. 
Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree
trifoi cu patru foi inimi rosii
Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile pozitive sunt binevenite. Este destulă negativitate în lume, aici nu este permisă.