Cărți pentru dezvoltare personală


Au fost, sunt și vor mai fi scrise multe cărți pentru dezvoltare personală, deoarece este mare nevoie. 
Eu însămi am citit un număr impresionant care m-au ajutat să văd lucrurile din foarte multe perspective, de aceea recomand tuturor această îndeletnicire. 

Citind cărți de auto-ajutor, motivaționale, inspiratoare am descoperit nenumărate lucruri utile despre mine și lume. 
Am învățat, de exemplu: 
  • ce este gândirea pozitivă 
  • ce sunt și la ce se folosesc afirmațiile pozitive 
  • ce este legea atracției, legea recompensei etc. 
  • cum se schimbă gândurile 
  • cum se face o introspecție 
  • cum se schimbă gândurile 
  • cum se luptă pentru visuri și cauze în care cred 
  • cum se înțeleg oamenii 
  • cum se ajută și se iubesc semenii noștri 
  • și multe, multe altele 
Dacă nu ai timp să citești, ori te dor ochii, știi că sunt și cărți audio - pe care le găsești peste tot online. 
Multe sunt gratuite. 

Aici ai o listă cu cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală semnate cu Cristina Gherghel, publicate în decembrie 2022: 

  • O miriadă de Afirmații Pozitive pentru Femei & Bărbați – Puterea Subconștientului – această carte are trei versiuni. Una pentru femei, una pentru bărbați și una care le conține pe amândouă.

Nu este mare diferență între afirmațiile pentru femei și afirmațiile pentru bărbați, este doar chestiune de semantică și individualitate. Dacă citești una, este superfluu să o citești pe cealaltă.
  • Motivație, Îndrumări și Afirmații Pozitive pentru Artiști & Creatori
  • Ce Ești Azi, ai Decis Ieri – Cum îți Așterni, așa Dormi – Fă Lumină în Viața Ta – Coming soon 
  • Publică Gratuit și Vinde-ți Singur Cartea – pentru scriitori, poeți și visători

Cărțile sunt cele mai bune idei de cadouri. Acestea nu se demodează și se pot dărui oricui, după gust și nevoi.

Cărțile pentru dezvoltare personală și de auto-ajutor sunt indicate pentru orișicine.
Cine nu are nevoie de încredere, motivație, iubire? 

coperte carti pentru dezvoltare personala



🕮🎁
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

💞💛💙

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală
Dar nu numai. ☺️

Credit fotografii: Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile pozitive sunt binevenite. Este destulă negativitate în lume, aici nu este permisă.