Ce sunt afirmațiile pozitive

Unii dintre noi, cei care cred în puterea minții fiecăruia dintre noi, ascultă afirmații pozitive zilnic, ca o mantra. 
Asta pentru că afirmațiile pozitive ne dau curaj și ne motivează să facem ceva. 

Dar ce sunt afirmațiile pozitive? 
Se întreabă cei care nu sunt familiarizați cu ele. 

Așa cum am scris în cele 3 volume ale cărții: „O miriadă de afirmații Pozitive” –  1 volum pentru femei, unul pentru bărbați și unul care le cuprinde pe amândouă – afirmațiile pozitive sunt acele cuvinte sau expresii scrise și citite (ori spuse) la persoana I – timpul prezent
Larg cunoscute cu denumirea „Afirmații Eu sunt” („Eu sunt” din engleză „I am”), afirmațiile pozitive afirmă un adevăr, ceva ce vrei să crezi despre tine, o dorință ce vrei să ți se îndeplinească etc.

A-ți spune în gând sau cu voce tare „Pot să fac asta” înainte de a plonja în mare (când îți este frică de apă) este considerat utilizarea unei afirmații pozitive (clasice). Practic, te încurajezi singur.

Însă afirmațiile pozitive pot fi și la persoana a II-a și a III-a (adică referitoare la alții și altceva), plural și singular, directe sau indirecte. 
După nevoi și dorințe. 

Afirmațiile pozitive pot fi deja lucruri (situații, calități, trăsături etc.) pe care le ai, dar fie nu te folosești de ele, fie nu crezi că le ai (lipsă de încredere în sine). 
Pot fi calități pe care ai dori să le vezi în alții. 
Pot fi lucruri ce îți dorești să fie altfel de cum sunt. 

Afirmațiile pozitive sunt prietenii cei mai buni ai celor care vor să-și depășească limitele, ai celor care suferă, ai celor care vor să iubească. 

Recomand tuturor să asculte sau să citească afirmații pozitive cât de des posibil, dacă zilnic nu este posibil. 

Pe canalul meu de YouTube, dar și pe Instagram, TikTok și celelalte rețele sociale ale mele, găsești înregistrări varie cu astfel afirmații pozitive originale (scrise și concepute de mine) pentru:  
  • succes 
  • sănătate
  • prosperitate 
  • încredere în sine 
  • stimă sau iubire de sine
  • și multe altele 
Te invit să asculți le asculți când ai nevoie de o vorbă bună. 

Afirmațiile pozitive de mai jos se adresează femeilor, dar pot fi ascultate de oricine se identifică. 





🕮🎁
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

💞💛💙

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală
Dar nu numai. ☺️

Credit fotografii: Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile pozitive sunt binevenite. Este destulă negativitate în lume, aici nu este permisă.