Afirmații pozitive cu vibrații înalte pentru un an glorios

Afirmații pozitive cu vibrații înalte pentru un an glorios  

Aceste 31 de afirmații pozitive originale au vibrații înalte și se adresează celor care au hotărât să aibă un an nou absolut glorios.

Am lăsat o pauză după fiecare afirmație, ca să ai timp să reflectezi asupra lor și să le repeți cu voce tare, dacă ești în intimitate. Făcând așa, întărești puterea magică a afirmațiilor pozitive și grăbești miracolele făcute de ele.

Dacă nu poți repeta cu voce tare, și-n gând e bine.
Ascultă-le cu mintea deschisă și pune sentiment în repetarea lor.
Când îți spun să inspiri, fă-o cu mine de patru ori. 

1.      Este o zi minunată pentru a fi în viață!

2.      M-am trezit cu zâmbetul pe buze.

3.      Încep noul an cu speranță și încredere.  

4.      Am lăsat în urmă lipsuri, durere, supărări, conflicte, resentimente și regrete.

5.      Am iertat pe cei ce mi-au greșit.

6.      Am reluat legăturile cu oameni pe care îi iubesc.

7.      Sufletul meu este curat ca în ziua în care m-am născut.

8.      Sunt mult mai înțelept acum, căci am învățat din erori cu umilință.

9.      Ce mi s-a întâmplat rău în anul trecut mi-a forjat caracterul.

10.  Problemele de sănătate mi-au arătat drumul spre vindecare.

11.  Știu cum să am grijă de mine de-acum înainte.

12.  Fiecare an este un nou început.

13.  Anul acesta preiau controlul asupra vieții mele.

14.  Știu că am puterea să-mi schimb destinul.

15.  Am un potențial ilimitat.

16.  Sunt stăpânul gândurilor mele.

17.  Gândesc pozitiv în orice situație.

18.  Cred în puterea minții mele.

19.  Adorm liniștit în fiecare seară, căci știu că problemele au rezolvare.

20.  Calitatea somnului meu se îmbunătățește pe zi ce trece.

21.  În timpul odihnei, subconștientul meu lucrează în favoarea mea.

22.  Dimineața sunt plin de energie și entuziasm.

23.  Știu exact ce trebuie să fac.

24.  Sunt un magnet pentru persoane pozitive și situații favorabile.

25.  Atrag iubire, oportunități pace și armonie în jurul meu.

26.  Am dreptul să stau departe de oameni și situații vătămătoare.

27.  Sunt iubit și înțeles de persoanele care sunt importante pentru mine.

28.  Anul acesta devin stabil financiar și familia mea nu duce lipsă de nimic.

29.  Universul simte vibrațiile mele pozitive și se pune în mișcare să-mi îndeplinească mie dorințele.

30.  Chiar în acest moment câștiguri mari vin înspre mine din surse știute și neștiute.

31.  Anul acesta este primul an din restul vieții mele îmbelșugate.

Inspiră și expiră cu mine de 4 ori

  1. Inspir stabilitate financiară și expir datorii.
  2. Inspir armonie și expir divergențe.
  3. Inspir sănătate și expir suferință.  
  4. Inspir încredere și expir dezolare.

Nu uita că a greși e omenește și-atunci când cazi la pământ, pământul se ridică să te sprijine.

Îți mulțumesc pentru atenție și-ți doresc din inimă un an nou cu sănătate, pace și prosperitate.

Dacă vrei să citești aceste afirmații, apasă pe linkul din descriere.

Reamintesc că-n cazul în care ai nevoie de motivație zilnică, inspirație și încredere în tine, noile mele cărți de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală abundă de gândire pozitivă.

Ciao pe data viitoare.

Acestea au fost 31 de Afirmații pozitive cu vibrații înalte pentru începutul de an – Puterea minții 


Dacă vrei să le asculți în MP3, apasă aici – https://on.soundcloud.com/EueUn 

Hai cu noi pe Facebook!

De ce 31 de afirmații?

Pentru fiecare zi din luna ianuarie. 

 




🕮🎁
Cărțile mele de auto-ajutor și dezvoltare personală se găsesc peste tot online, în ambele formate: electronic și de hârtie. 
Le poți avea GRATUIT dacă dorești să le recenzezi
Contactează-mă prin formularul de contact. Pe rețelele de socializare intru rar. 

💞💛💙

Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală
Dar nu numai. ☺️

Credit fotografii: Unele sunt de pe Pixabay, altele de pe PngTree

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile pozitive sunt binevenite. Este destulă negativitate în lume, aici nu este permisă.