Afirmații pozitive combinate: Tehnică revoluționară: Crede că poți!

Drag visător care pui trup și suflet în îndeplinirea dorințelor tale, în vindecare și iertare, bine ai venit pe blogul meu. 
Numele meu este Cristina Gherghel, tu poate ai auzit de Cristina G. Tot eu sunt. 
Deoarece am trecut prin multe - așa cum ai trecut sau treci și tu - m-am gândit să te încurajez din toate puterile mele să nu te dai bătut. 
Orice problemă ai avea, prin orice situație ai trece acum... să știi că așa cum ceva are un început, are și un sfârșit. 
Când suferi și ești la ananghie, ai impresia că n-ai să ieși niciodată din durere sau încurcături. Dar ai să ieși...

Permite-mi să te întreb dacă ai ascultat vreodată afirmații pozitive combinate. 
Știi ce sunt? 
Afirmațiile pozitive combinate directe de tipul „Eu sunt + Tu ești” este o tehnică revoluționară care are un impact deosebit de puternic și un efect de durată asupra oamenilor care suferă mai mult decât alții – de cine știe cât timp –, poate în tăcere. 

desen luna zâmbitoare in apa fond albastru

Afirmațiile pozitive combinate trezesc toate simțurile, scoțându-te din apatie, din amorțeală, trezindu-te așadar la viață. 

Așa cum am scris în această postare https://scriitorcristinag.blogspot.com/2023/02/puterea-subconstientului-gandire.html (apasă, vei fi condus pe alt blog al meu) și în cărțile mele motivaționale, afirmațiile pozitive combinate au o putere magică asupra minții tale. 
Când îți spui singur că poți să faci ceva, că poți depăși situații grele, mintea ta poate rezista intenției. 
Dar când auzi de la altcineva că poți să faci ceva, wow, mintea și trupul tău vor începe să lucreze în sintonie. 
Mintea ta nu mai rezistă în fața încurajărilor și devii motivat să faci mai mult, să schimbi tactica, să încerci și alte metode pe care nu le-ai considerat până acum. 

Cred că eu am inventat tehnica asta revoluționară de a combina afirmațiile pozitive, căci ascultând de ani de zile afirmații fel de fel, nu am auzit nicăieri așa ceva. 
Mă pot înșela. Dar eu zic că nu. 

Drag om cu suflet sensibil, cuvintele mele îți par poate delirante, așa că te las să asculți singur/singură afirmații pozitive combinate ca să te convingi. 


Mulțumesc pentru vizită și s-auzim numai de bine! 

⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. 
Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree
trifoi cu patru foi inimi rosii
Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile pozitive sunt binevenite. Este destulă negativitate în lume, aici nu este permisă.