Afirmații pozitive combinate pentru artiști cântăreți (soliști)

Am mai scris și voi mai scrie despre afirmații pozitive, însă am o predilecție pentru afirmațiile pozitive combinate de tipul „Eu sunt +Tu ești”, deoarece, așa cum am spus în această postare (și altele), combinarea afirmațiilor pozitive este o tehnică revoluționară care-ți trezește toate simțurile, scoțându-te forțat din perioade de apatie. 


Cum ți-ai dat seama deja, astăzi îți prezint atenției o motivație zilnică pentru artiști cântăreți (soliști etc.). 
Dacă vii de pe YouTube, știi că înregistrarea adresată artiștilor cântăreți (soliști etc.) conține:  
  • afirmații pozitive cu vibrații înalte pentru succes și reușite 
  • afirmații pozitive combinate pentru încredere în sine
  • afirmații pentru fericire 
  • afirmații pozitive pentru prosperitate 
  • afirmații pozitive combinate pentru iubire de sine 
Afirmațiile de față se adresează fetelor și femeilor, însă pot fi citite și ascultate de oricine se identifică. Ascultă-le când faci curățenie, când visezi cu ochii deschiși. 

Repetă-le în gând ori cu voce tare în fiecare zi, mai cu seamă când ai impresia că reușitele tale sunt mai departe decât ți-ai dori. 

Fiecare enunț din videoul publicat pe YouTube este urmat de o pauză, ca să ai timp să te gândești la ceea ce spui. 
Mintea ta se va convinge mai repede că ești serios intenționată să-ți îndeplinești visurile atunci când scandezi cu încredere afirmații pozitive. 


Ascultând, citind și repetând zilnic afirmații pozitive combinate, îți ghidezi mintea pe străzi luminoase, transformându-ți gândurile negative în gânduri pozitive, activând puterea subconștientului. 
Una este să-ți spui tu singur că ești bine, că poți, că meriți și alta este să auzi pe altcineva apunându-ți  asta. 
Crede-mă, impactul afirmațiilor combinate este seismic. 
Efectul este de durată. 
Afirmațiile pozitive au puterea magică de a-ți schimba viața. 
Dacă asculți videoul, folosirea căștilor este opțională. 

Aici ai afirmațiile pozitive combinate scrise, dacă de asta ești aici. 
Înainte de asta, unde citești „box breathing” îți explic acum ce-nseamnă. 
Inspiră adânc în plămâni 4 secunde, ținând aerul în tine 4 secunde.
Expiră 4 secunde – fă pauză 4 secunde
Procedeul acesta se numește box breathing și este folosit de militari și oameni de succes – beneficiile fiind de domeniul fantasticului. 

Afirmații pozitive combinate pentru cântărețe

Astăzi este o zi minunată pentru a cânta!

Fiecare minut prezintă noi oportunități.

Poți să ajungi unde îți propui.

Zâmbești când te gândești la ziua de mâine.

Viitorul este partea cea mai bună din viața ta.

Eu cred în tine.

Cred că ai puterea să devii o artistă de renume!

Cred că te poți deosebi de ceilalți.

Cred că poți ieși din anonimat chiar astăzi. 

Repetă după mine cu voce tare, dacă ești în intimitate:

„Pot să fac asta.

Știu că pot să fac asta!

Tot ce am nevoie este la îndemâna mea.

M-am născut ca să cânt.

Muzica este viața mea.

Am ritmul în sânge.

Vocea mea captivează.

Versurile mele melodioase subjugă.

Timbrul meu vocal este fermecător.

Orice cuvânt care îmi iese din gură este muzică pentru ceilalți.

Interpretările mele cuceresc publicul ascultător.

Mișcările mele sunt grațioase.

Prezența mea scenică este exact cum trebuie să fie.

Tot ce fac este perfect armonios.

Am ascultătorii în pumn.

Cred în capacitățile mele!

Am toată încrederea că pot fi invitată să cânt alături de artiști consolidați.  

Bineînțeles că am puterea să-mi fabric viitorul pe care mi-l doresc! 

Dorințele mele sunt total realizabile!

Potențialul meu este ilimitat!

Pot să fac tot ce îmi propun!

Viitorul este partea cea mai bună din viața mea!

Am realizat multe în viață, însă realizările cele mai mari sunt încă pe drum.  

Ce-mi doresc este la un pas de mine chiar acum.

În acest moment, am tot necesarul.

Vocea mea are timbrul just.

Am ritmul în sânge.

Îmi place cum arăt.

Mă simt bine în pielea mea.

Mă iubesc și mă accept așa cum sunt!

Mă mulțumesc cu ce am și mă bucur de ce o să vină.

 

Inspiră cu mine de patru ori. Box breathing

Inspir încredere și expir îndoială!

Inspir reușite și expir eșecuri.

Inspir câștiguri și expir lipsuri.

Inspir energie și expir apatie.

 

Eu cred în tine!

Tu știi că fiecare om care muncește cinstit are dreptul la succes.

Este destulă abundență pentru fiecare dintre oameni.

Cred că poți ajunge pe treapta succesului dorită de tine.

Cred că poți să reușești când unii strigă opusul.

TU ai puteri de care nu știi. Trebuie doar să crezi.

Să crezi că poți!

Auzi ce-ți spun?!

Crede că poți și ești deja la jumătatea drumului.

Fă din oglindă cea mai de încredere confidentă a ta.

Fii cel mai bun prieten al tău.

Fii cea mai energică sprijinitoare a ta.

Fii cel mai înflăcărat suporter.

Încurajează-te așa cum ai încuraja pe altcineva.

Ești o persoană talentată!

Ești o cântăreață veritabilă.

Vocea ta are inflexiuni singulare.

Stilul tău este unic.

Meriți să fii pe o scenă!

Meriți apreciere.

Meriți succes!

Meriți prosperitate.

Meriți sprijin și respect.  

Meriți iubire și înțelegere.

Toți avem dreptul la succes, așadar și tu!  Trimite vibrațiile juste în univers și lasă-te acaparată de victorie.

Este destulă bunăstare în lume pentru toți oamenii.

Compară-te doar cu artista care ai fost Tu ieri.

Soarele și întunericul sunt prietenii tăi.

Înveți din fiecare eșec.

Patinezi cu grație pe scena succesului.  

Fii din nou copil și crede că poți zbura printre stele.

Este în puterea ta.

TU ești o artistă talentată!

Ești o cântăreață apreciată!

Ești o persoană respectată.

Tu crezi în legea atracției. „Bine faci, bine găsești.”

Ești un magnet pentru lucruri bune.

Crezi în vibrațiile universului.

Pentru că împarți iubire, iubire primești. 

Ești o persoană pozitivă.

Ai putere asupra gândurilor tale.

Mintea ta este limpede.

Știi exact ce trebuie să faci.

Încercările te-au forjat.

Dificultățile ți-au dat înțelepciune.

Ai acceptat refuzurile.

Știi că ai tot necesarul pentru a reuși.

Eu cred că poți să faci orice îți dorești.

Cred că dorințele  tale se pot îndeplini.

Cred că visurile tale sunt perfect realizabile.

Ai tot ce trebuie să fii o persoană de succes.

Cum cânți tu, numai tu ești capabilă să o faci cu-atâta măiestrie.

Muzicalitatea vocii tale mângâie și provoacă audiența.  

Am încredere în tine.

Potențialul tău este ilimitat.

Crede în puterile tale așa cum cred eu.

Știu că poți.

Box breathing

Inspiră încredere și expiră îndoială

Inspiră succes și expiră eșec

Inspiră apreciere și expiră critică

Inspiră prosperitate  și expiră penurie 

Repet încă o dată că aceste afirmații pozitive combinate te motivează dacă ești o artistă cântăreață (solistă) cu aspirații, dându-ți curaj să lupți pentru împlinirea visurilor tale. 
Crede că poți și ești deja la jumătatea drumului. 
În această postare https://dezvoltarepersonalasimotivatie.blogspot.com/2023/02/afirmatii-pozitive-pentru-cantareti-succes-si-motivatie.html (apasă) ai posibilitatea să descarci GRATUIT afirmațiile pozitive în format PDF – dacă vrei. 

 #afirmatiipozitivecombinate #afirmatiieusunt #afirmatiicuvibratiiinalte #motivatiezilnica #pentrucantareti #motivatiepentrufemei #putereasubconstientului #legeaatractiei #inspiratie #dezvoltarepersonală #putereamintii #putereainimii #boxbreathing
 
Mulțumesc pentru vizită și s-auzim numai de bine! 

⭐⭐⭐⭐⭐

Îți mulțumesc din suflet dacă mi-ai recenzat pozitiv cărțile. 
Știu că ai fost mai mult decât generos/generoasă. 
Sunt conștientă de faptul ai închis ochii în fața erorilor de exprimare (și altele). 
Recunoștința mea este infinită. 
Crezi sau nu, mă rog pentru tine-n fiecare seară. Da. 
Nu închid ochii înainte de a mulțumi cerului pentru fiecare om care apreciază ceea ce fac și vede eforturile mele. 
Universul o să-ți întoarcă înmiit înapoi fericirea ce împrăștii. 
Cred în legea atracției așa cum cred că este destulă abundență pentru toți oamenii pe lume. 
scris rosu albastru si stele galbene

Ia-ți destinul în mâini și publică-ți singur/ă munca! GRATUIT!

Dacă nu ți-e frică de recenzorii nemiloși și până să fii publicat/ă de o casă de editură tradițională, publică singur GRATUIT pe Google Partners, Draft2Digital ori alte edituri virtuale. Sunt foarte multe. 

💞💛💙
Dacă te-am ajutat cu ceva sau te-am făcut să zâmbești, consideră să te înscrii la canalul meu pe YouTube, să apeși pe îmi place, să împarți cu prietenii și, în cazul în care ai timp, m-aș bucura nespus să-ți citesc părerile pozitive. 

💯Legea recompensei 

Comentatorii care împart fericire au foarte multe șanse să citească gratis cărțile mele de auto-ajutor și pentru dezvoltare personală. 
Dar nu numai. 

Credit fotografii
Unele sunt de pe Pixabay, altele (precum cea de mai jos) de pe PngTree
trifoi cu patru foi inimi rosii
Succesul tău să nu depindă niciodată de falimentul altora. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile pozitive sunt binevenite. Este destulă negativitate în lume, aici nu este permisă.